Wie heeft een Grand Prix gewonnen op de Epica Awards 2020? We weten het eindelijk: er zijn Grand Prix-winnaars uit de Verenigde Staten, Canada en Argentinië. Koploper is ongetwijfeld “The Moldy Wopper” van INGO Stockholm/David Miami/Publicis voor Burger King. De campagne won in maar liefst drie categorieën: PR, Print en Film.
INGO Stockholm/David Miami/Publicis werd eveneens bekroond tot Agency of the Year. Network of the Year is weggelegd voor Wunderman Thompson.
https://www.youtube.com/watch?v=oSDC4C3_16Y
Grand Prix
- RESPONSIBILITY: “Through Your Eyes”, INCUCAI x Sony Music, Wunderman Thompson Buenos Aires
+ speciale vermelding voor “The Last Present”, Canary Islands govt., Mientrastanto, Spain - PR: “The Moldy Whopper”, Burger King, INGO Stockholm/David Miami/Publicis
- DESIGN: “Heinz Ketchup Puzzle”, Rethink, Canada
- DIGITAL: “Swipe Night”, Tinder, 72andSunny Los Angeles
- PRINT: “The Moldy Whopper”, Burger King, INGO Stockholm/David Miami/Publicis
- FILM: “The Moldy Whopper”, Burger King, INGO Stockholm/David Miami/Publicis
Network of the Year
Wunderman Thompson
Agency of the Year
INGO Stockholm/David Miami/Publicis
GOLD WINNERS
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]