Wie heeft een Grand Prix gewonnen op de Epica Awards 2020? We weten het eindelijk: er zijn Grand Prix-winnaars uit de Verenigde Staten, Canada en Argentinië. Koploper is ongetwijfeld “The Moldy Wopper” van INGO Stockholm/David Miami/Publicis voor Burger King. De campagne won in maar liefst drie categorieën: PR, Print en Film.
INGO Stockholm/David Miami/Publicis werd eveneens bekroond tot Agency of the Year. Network of the Year is weggelegd voor Wunderman Thompson.
https://www.youtube.com/watch?v=oSDC4C3_16Y
Grand Prix
- RESPONSIBILITY: “Through Your Eyes”, INCUCAI x Sony Music, Wunderman Thompson Buenos Aires
+ speciale vermelding voor “The Last Present”, Canary Islands govt., Mientrastanto, Spain - PR: “The Moldy Whopper”, Burger King, INGO Stockholm/David Miami/Publicis
- DESIGN: “Heinz Ketchup Puzzle”, Rethink, Canada
- DIGITAL: “Swipe Night”, Tinder, 72andSunny Los Angeles
- PRINT: “The Moldy Whopper”, Burger King, INGO Stockholm/David Miami/Publicis
- FILM: “The Moldy Whopper”, Burger King, INGO Stockholm/David Miami/Publicis
Network of the Year
Wunderman Thompson
Agency of the Year
INGO Stockholm/David Miami/Publicis
GOLD WINNERS
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]