Golf van frisheid voor MayTea met Clear Channel en Urban Media

Een golf van frisheid breekt door het land met MayTea en de multi-format out-of-home campagne in samenwerking met Clear Channel. MayTea dompelt ons onder in het hart van zijn universum met More O'Ferrall panelen overspoeld door gigantische theepotten, strategisch gelegen in Brussel en Antwerpen (Generaal Jacqueslaan en Desguinlei).
Het merk nodigt ons eveneens uit om zijn ijsthee te ontdekken op 36m² panelen in Belgische stedelijke centra en grote steden, op het digitale City Play netwerk en op de 4 I-CONIC schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karel). De campagne loopt tot 30 juni en is het resultaat van een samenwerking tussen Orangina Schweppes Belgium, Kinetic, Clear Channel en Urban Media.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]