Een golf van frisheid breekt door het land met MayTea en de multi-format out-of-home campagne in samenwerking met Clear Channel. MayTea dompelt ons onder in het hart van zijn universum met More O'Ferrall panelen overspoeld door gigantische theepotten, strategisch gelegen in Brussel en Antwerpen (Generaal Jacqueslaan en Desguinlei).
Het merk nodigt ons eveneens uit om zijn ijsthee te ontdekken op 36m² panelen in Belgische stedelijke centra en grote steden, op het digitale City Play netwerk en op de 4 I-CONIC schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karel). De campagne loopt tot 30 juni en is het resultaat van een samenwerking tussen Orangina Schweppes Belgium, Kinetic, Clear Channel en Urban Media.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]