Gonzales zet tanden in Président

BroodjePlezier

Crea / News

BroodjePlezier
Geen ‘bokes met choco’ meer bij Gonzales, want het Antwerpse bureau heeft Président (Lactalis) als nieuwe klant gewonnen. De eerste opdracht die het bureau kreeg voorgeschoteld, is de campagne van Broodje Plezier. De campagne Broodje Plezier werd ontwikkeld en bedacht in Brugge, door Foodpairing (concept) en d-artagnan (voor het design van de campagnevisual en de ontwikkeling van de website). Nu gaat een tweede campagne van start, ontwikkeld door Gonzales.
Président stelt 46 Broodjes Plezier voor die elk een persoonsnaam hebben. Gonzales vond het dan ook gepast om deze ‘persoonlijkheden’ zichzelf te laten verkopen en ze de kans te geven zich van hun beste kant te laten zien. Op het menu: printadvertenties in de magazines van Carrefour, Albert Heijn en Delhaize, video-animaties voor Facebook en Instagram en verschillende POS-creaties. Elk kanaal werd gebruikt om te communiceren over de wedstrijd van Broodje Plezier.
president-logo