Goodcamp-jongeren eisen hun plek op

Voor de 5de keer al zet een enthousiaste jonge ploeg Bridgeneers op stelten dankzij Goodcamp. Dit jaar confronteren Ellen, Emily, Kit, Luna, Maren en Simon de Bridgeneers met hun ijlings voorbijgevlogen studentenjaren. In ruil daarvoor offeren ze het bureau – en zijn klanten - hun meest frisse ideeën. Jonge mensen uit hun kot lokken, daarom draait het dit jaar. Met hun eigenzinnige zienswijze zijn de Goodcampers hét ultieme wapen in de war for talent. Frisse recruteringscampagnes, communicatie specifiek gericht naar jongeren,... Who you gonna call?
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]