Pop-up communicatiebureau Goodcamp, een project van het Leuvense communicatiebureau Absoluut waarbij vijf net afgestudeerden worden klaargestoomd voor het echte werkleven, komt eind december ten einde.
Na vier maanden van oerdegelijke communicatieadvies voor goede doelen vonden Anouck Schuddings (22), Elisabeth Pyck (22), Femke Verstraeten (24), Lise Pauwels (24) en Maxim Wezenbeek (24) het tijd voor een pièce de résistance: ze produceerden zelf een reclamespot van A tot Z. Ze schakelden Kaan Ilbas (22), laatstejaarsstudent Regie aan de Luca School of Arts in Genk, in als regisseur. Samen bundelden ze hun ervaring om volledig op eigen houtje een campagne te lanceren voor hun zelfgekozen goede doel: de Tuut van Tegenwoordig dat zich inzet voor de problematiek rond tinnitus.
In samenspraak met Bert Lecomte (23), bezieler van de Tuut van Tegenwoordig, zette Goodcamp een volledige social awareness campagne op poten. De Goodcampers benaderden hiervoor Sean Dhondt als influencer. Aangezien hij zelf met oorsuizen kampt en bovendien peter is van de Tuut van Tegenwoordig was hij meteen bereid om mee te werken aan de spot.