Google feels good in Belgium
Met veel enthousiasme bekijkt de baas van Google België de laatste cijfers. Daaruit blijkt dat de gewoontes van de Belgen de populariteit en ht groeipotentieel van de digitale media bevestigen. Maar de consument heeft de voorsprong op de nationale adverteerders. Over het algemeen zijn het dan ook voornamelijk nog de buitenlandse merken die de nieuwsbierigheid en de aandacht van de Belgen trekken. Thierry Geerts wil de adverteerders en de zakenwereld in België aansporen om de investeringen in de digitale media te verhogen en snel dubbele cijfers te behalen. De instrumenten die Google aanreikt, geven de reclamesector volgens Thierry Geerts de mogelijkheid om een nieuwe relatie te verkennen tussen de merken en de consumenten die rendabeler is, want meetbaar, en relevanter, want doelgerichter. Het mobiele internet brengt ook nieuwe groei: zowel mobiel zoeken als mobiel video’s bekijken neemt stevig toe.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]