Met veel enthousiasme bekijkt de baas van Google België de laatste cijfers. Daaruit blijkt dat de gewoontes van de Belgen de populariteit en ht groeipotentieel van de digitale media bevestigen. Maar de consument heeft de voorsprong op de nationale adverteerders. Over het algemeen zijn het dan ook voornamelijk nog de buitenlandse merken die de nieuwsbierigheid en de aandacht van de Belgen trekken. Thierry Geerts wil de adverteerders en de zakenwereld in België aansporen om de investeringen in de digitale media te verhogen en snel dubbele cijfers te behalen. De instrumenten die Google aanreikt, geven de reclamesector volgens Thierry Geerts de mogelijkheid om een nieuwe relatie te verkennen tussen de merken en de consumenten die rendabeler is, want meetbaar, en relevanter, want doelgerichter. Het mobiele internet brengt ook nieuwe groei: zowel mobiel zoeken als mobiel video’s bekijken neemt stevig toe.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]