Met veel enthousiasme bekijkt de baas van Google België de laatste cijfers. Daaruit blijkt dat de gewoontes van de Belgen de populariteit en ht groeipotentieel van de digitale media bevestigen. Maar de consument heeft de voorsprong op de nationale adverteerders. Over het algemeen zijn het dan ook voornamelijk nog de buitenlandse merken die de nieuwsbierigheid en de aandacht van de Belgen trekken. Thierry Geerts wil de adverteerders en de zakenwereld in België aansporen om de investeringen in de digitale media te verhogen en snel dubbele cijfers te behalen. De instrumenten die Google aanreikt, geven de reclamesector volgens Thierry Geerts de mogelijkheid om een nieuwe relatie te verkennen tussen de merken en de consumenten die rendabeler is, want meetbaar, en relevanter, want doelgerichter. Het mobiele internet brengt ook nieuwe groei: zowel mobiel zoeken als mobiel video’s bekijken neemt stevig toe.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]