Google feels good in Belgium
Met veel enthousiasme bekijkt de baas van Google België de laatste cijfers. Daaruit blijkt dat de gewoontes van de Belgen de populariteit en ht groeipotentieel van de digitale media bevestigen. Maar de consument heeft de voorsprong op de nationale adverteerders. Over het algemeen zijn het dan ook voornamelijk nog de buitenlandse merken die de nieuwsbierigheid en de aandacht van de Belgen trekken. Thierry Geerts wil de adverteerders en de zakenwereld in België aansporen om de investeringen in de digitale media te verhogen en snel dubbele cijfers te behalen. De instrumenten die Google aanreikt, geven de reclamesector volgens Thierry Geerts de mogelijkheid om een nieuwe relatie te verkennen tussen de merken en de consumenten die rendabeler is, want meetbaar, en relevanter, want doelgerichter. Het mobiele internet brengt ook nieuwe groei: zowel mobiel zoeken als mobiel video’s bekijken neemt stevig toe.
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]