Internetgigant Google wil zijn creatie DoubleClick, dat ervoor zorgt dat internetgebruikers aangepaste advertenties te zien krijgen, nu ook uittesten bij traditionele straatadvertenties. Een voorbeeld daarvan is het reclamebord van YouTube voor een sportevenement in de buurt, dat u hieronder kunt zien.
Hoe het precies werkt? De slimme reclameborden verwerken verwerken informatie over bijvoorbeeld het weer, locatie, dichtbijzijnde evenementen of het verkeer, waardoor voorbijgangers steeds de meest relevante reclame te zien krijgt. Op zich is dit experiment niet het eerste in zijn soort (anderen zoals Rubicon Project, TubeMogul of Xaxis hebben hier al eerder mee geëxperimenteerd), maar wat Google wel als extra troef heeft, is zijn positie als technologische leider. De internetgigant is zijn diensten door de jaren heen namelijk steeds meer beginnen diversifiëren met onder andere services als YouTube, Gmail, Google Maps, Google Drive, Google en Google Adworks.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]