Google investeert in straatbeeld
Internetgigant Google wil zijn creatie DoubleClick, dat ervoor zorgt dat internetgebruikers aangepaste advertenties te zien krijgen, nu ook uittesten bij traditionele straatadvertenties. Een voorbeeld daarvan is het reclamebord van YouTube voor een sportevenement in de buurt, dat u hieronder kunt zien.
Hoe het precies werkt? De slimme reclameborden verwerken verwerken informatie over bijvoorbeeld het weer, locatie, dichtbijzijnde evenementen of het verkeer, waardoor voorbijgangers steeds de meest relevante reclame te zien krijgt. Op zich is dit experiment niet het eerste in zijn soort (anderen zoals Rubicon Project, TubeMogul of Xaxis hebben hier al eerder mee geëxperimenteerd), maar wat Google wel als extra troef heeft, is zijn positie als technologische leider. De internetgigant is zijn diensten door de jaren heen namelijk steeds meer beginnen diversifiëren met onder andere services als YouTube, Gmail, Google Maps, Google Drive, Google en Google Adworks.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]