Google investeert in straatbeeld

Internetgigant Google wil zijn creatie DoubleClick, dat ervoor zorgt dat internetgebruikers aangepaste advertenties te zien krijgen, nu ook uittesten bij traditionele straatadvertenties. Een voorbeeld daarvan is het reclamebord van YouTube voor een sportevenement in de buurt, dat u hieronder kunt zien.
Hoe het precies werkt? De slimme reclameborden verwerken verwerken informatie over bijvoorbeeld het weer, locatie, dichtbijzijnde evenementen of het verkeer, waardoor voorbijgangers steeds de meest relevante reclame te zien krijgt. Op zich is dit experiment niet het eerste in zijn soort (anderen zoals Rubicon Project, TubeMogul of Xaxis hebben hier al eerder mee geëxperimenteerd), maar wat Google wel als extra troef heeft, is zijn positie als technologische leider. De internetgigant is zijn diensten door de jaren heen namelijk steeds meer beginnen diversifiëren met onder andere services als YouTube, Gmail, Google Maps, Google Drive, Google en Google Adworks.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]