Google laat Pieter Bruegel herleven

Google Cultural Institute onthult zijn nieuw project ‘Bruegel Unseen Masterpieces’ in een multi-formatencampagne en laat het publiek binnetreden in de schilderijen van de Belgische schilder. De allernieuwste technologie biedt de bezoekers van de tentoonstelling van Bruegels kunstwerken een unieke beleving: interactieve stations, innemende videobeelden en virtual reality.
De kunstwerken kunnen in 360° bewonderd worden in de nieuwe Video Cubes gelegen in de (Brusselse) stations Schuman, Luxemburg en Zuidstation, en op het digitaal netwerk in de belangrijkste stations van Brussel. Daarnaast kunnen de voorbijgangers, op de Zavel en in de Gulden Vlies-wijk Bruegel ontdekken dankzij twee panelen van 2m² met een geïntegreerd scherm. De campagne vindt plaats tot en met 4 april en is het resultaat van de samenwerking tussen Google Cultural Institute, Koninklijke Musea voor Schone Kunsten van België, OMD, PTOC, Publifer, Urban Media en Clear Channel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]