Google Cultural Institute onthult zijn nieuw project ‘Bruegel Unseen Masterpieces’ in een multi-formatencampagne en laat het publiek binnetreden in de schilderijen van de Belgische schilder. De allernieuwste technologie biedt de bezoekers van de tentoonstelling van Bruegels kunstwerken een unieke beleving: interactieve stations, innemende videobeelden en virtual reality.
De kunstwerken kunnen in 360° bewonderd worden in de nieuwe Video Cubes gelegen in de (Brusselse) stations Schuman, Luxemburg en Zuidstation, en op het digitaal netwerk in de belangrijkste stations van Brussel. Daarnaast kunnen de voorbijgangers, op de Zavel en in de Gulden Vlies-wijk Bruegel ontdekken dankzij twee panelen van 2m² met een geïntegreerd scherm. De campagne vindt plaats tot en met 4 april en is het resultaat van de samenwerking tussen Google Cultural Institute, Koninklijke Musea voor Schone Kunsten van België, OMD, PTOC, Publifer, Urban Media en Clear Channel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]