Google laat Pieter Bruegel herleven
Google Cultural Institute onthult zijn nieuw project ‘Bruegel Unseen Masterpieces’ in een multi-formatencampagne en laat het publiek binnetreden in de schilderijen van de Belgische schilder. De allernieuwste technologie biedt de bezoekers van de tentoonstelling van Bruegels kunstwerken een unieke beleving: interactieve stations, innemende videobeelden en virtual reality.
De kunstwerken kunnen in 360° bewonderd worden in de nieuwe Video Cubes gelegen in de (Brusselse) stations Schuman, Luxemburg en Zuidstation, en op het digitaal netwerk in de belangrijkste stations van Brussel. Daarnaast kunnen de voorbijgangers, op de Zavel en in de Gulden Vlies-wijk Bruegel ontdekken dankzij twee panelen van 2m² met een geïntegreerd scherm. De campagne vindt plaats tot en met 4 april en is het resultaat van de samenwerking tussen Google Cultural Institute, Koninklijke Musea voor Schone Kunsten van België, OMD, PTOC, Publifer, Urban Media en Clear Channel.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]