Google Cultural Institute onthult zijn nieuw project ‘Bruegel Unseen Masterpieces’ in een multi-formatencampagne en laat het publiek binnetreden in de schilderijen van de Belgische schilder. De allernieuwste technologie biedt de bezoekers van de tentoonstelling van Bruegels kunstwerken een unieke beleving: interactieve stations, innemende videobeelden en virtual reality.
De kunstwerken kunnen in 360° bewonderd worden in de nieuwe Video Cubes gelegen in de (Brusselse) stations Schuman, Luxemburg en Zuidstation, en op het digitaal netwerk in de belangrijkste stations van Brussel. Daarnaast kunnen de voorbijgangers, op de Zavel en in de Gulden Vlies-wijk Bruegel ontdekken dankzij twee panelen van 2m² met een geïntegreerd scherm. De campagne vindt plaats tot en met 4 april en is het resultaat van de samenwerking tussen Google Cultural Institute, Koninklijke Musea voor Schone Kunsten van België, OMD, PTOC, Publifer, Urban Media en Clear Channel.
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]