Google Partners specialiseren
Drie jaar geleden introduceerde Google Google Partners om bedrijven te helpen in contact te komen met online professionals en marketingbureaus. De 'betere' bureaus konden een Google Partner-badge verdienen door aan te tonen dat ze een gezond bedrijf runnen, dat hun klanten tevreden zijn en dat ze een goede kennis hebben van de producten die Google aanbiedt. Sindsdien hebben verschillende Partners gevraagd naar manieren om zich nog meer te kunnen onderscheiden. Daarom introduceert Google vandaag de Google Partner-specialisaties. Deze nieuwe functie is ingesloten in de Google Partner-badge en is ontwikkeld om bedrijven te helpen de juiste Partner te vinden voor hun specifieke behoeften. Partners kunnen specialisaties verdienen op vijf kennisgebieden: Search, Mobile, Video, Display en Shopping. Partners kunnen een specialisatie verdienen als minimaal één medewerker gecertificeerd is en de productprestaties consistent zijn. Daarnaast introduceert Google een nieuwe Premium Google Partner-badge.
Met de nieuwe badge onderscheidt Google partners die al een aanzienlijk aantal Google-advertentiecampagnes hebben uitgevoerd en die uitstekende resultaten leveren aan hun klanten. Premium Partners moeten voldoen aan aanvullende certificeringsvereisten en ontvangen extra ondersteuning van Google. Lees meer op de nieuwe startpagina van Google Partners.