Google kondigt aan dat het sites die reclame of in-browser-popups inlassen die het publiek onderbreken bij de raadpleging van zijn site(s). De popups roepen lezers tot overmaat van ramp - voor Google dan toch - vaak op een account te openen op de sites in kwestie, om zich te abonneren - of om lid te worden van een pagina van concurrent Facebook. En vooral dat laatste kan natuurlijk niet.
De 'onderbrekingen', eigenlijk interstitials, brengen de uitgevers geld in het laatje, maar dat vindt Google maar niks. Het geeft de sites tot 10 januari 2017 om zich aan te passen. Daarna worden hun waarderingen lager.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]