Google zal onderbrekingen afstraffen

Google kondigt aan dat het sites die reclame of in-browser-popups inlassen die het publiek onderbreken bij de raadpleging van zijn site(s). De popups roepen lezers tot overmaat van ramp - voor Google dan toch - vaak op een account te openen op de sites in kwestie, om zich te abonneren - of om lid te worden van een pagina van concurrent Facebook. En vooral dat laatste kan natuurlijk niet.
De 'onderbrekingen', eigenlijk interstitials, brengen de uitgevers geld in het laatje, maar dat vindt Google maar niks. Het geeft de sites tot 10 januari 2017 om zich aan te passen. Daarna worden hun waarderingen lager.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]