Goose Island viert Hoppy Hour

Crea / News

AB InbevAB InBev onthult een van zijn best bewaarde geheimen: Goose Island. Na een kleine lancering in 2016 introduceert AB InBev het Amerikaanse speciaalbiermerk ditmaal groots met een activatiecampagne in België. Vanaf deze week kunnen bierliefhebbers volop kennis maken met het ambachtelijke craft beer van de brouwerij uit Chicago, dit tijdens ‘Hoppy Hour’.

Goose Island court door België om zijn bieren te laten zien, ruiken en vooral ook proeven. De focus ligt hierbij op Goose IPA, een veelbekroond IPA-bier met een fruitig aroma en stevige hoppige afdronk. Tijdens Hoppy Hour wordt dieper ingegaan op de smaak, het brouwproces en de Amerikaanse brouwerij, maar wordt er natuurlijk ook geproeft. Zowel barpersoneel als klanten krijgen een introductie over Goose Island aangevuld met de mogelijkheid om een speciale VR-tour te krijgen die je meeneemt naar Elk Mountain Hop Farm in Idaho - de plek waar de hop van Goose Island wordt verbouwd -, het Goose Island Barrel Warehouse en in de brouwerij in Chicago.

Hoppy Hour wil bierliefhebbers dus vooral de volledige Goose Island beleving meegeven en dit op een originele en authentieke manier. Tot slot maken zowel horecapersoneel als de klanten tijdens Hoppy Hour kans op verschillende prijzen. De Hoppy Hour tour is gestart in Brussel en zal van daaruit verder worden uitgerold doorheen België.

« We staan te popelen om  Hoppy Hour met de IPA van Goose Island te starten, » zegt Joshua Smith, Goose Island Brand Ambassador. « Na het succes in Amerika en de verschillende prijzen die Goose Island en in het bijzonder de IPA heeft gewonnen, is de introductie in België een logische stap. Door middel van deze interactieve campagne proberen we zowel de horecaondernemer als de consument even enthousiast te maken. »