Elke twee jaar bekroont de Gouden Veer de schrijver van de beste Nederlandstalige verkoopbrief of direct mailing. Op 15 mei wordt in het Fakkeltheater in Antwerpen bekendgemaakt welke copywriter de 20ste Gouden Veer wint. De inschrijvingen lopen nog tot 3 mei via www.goudenveer.be. Voor deze feesteditie is er een aparte competitie voor de beste e-mail, de Gouden Toets. Voor studentenwerk is er het Gouden Dons. Inschrijven voor de uitreiking is gratis en kan eveneens via www.goudenveer.be.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]