Flavour your day met Granini en Remy Communication

Crea / News

Communicatiebureau Remy Communication en fruitsapmerk Granini hebben de handen in elkaar geslagen. Ze ontwikkelden een uniek boostprogramma om het dagelijks leven van de consument meer energie te geven. Bekende ambassadeurs zullen 30 dagen lang gratis tips & tricks geven om het beste uit de dag te halen. Dit project is stevig teamwork, want ook Mindshare en This is not an agency werkten mee aan de campagne.

Wie zich inschrijft voor het boostprogramma van granini, ontvangt 30 dagen lang gratis tips & tricks in zijn/haar mailbox. Die tips komen van actrice Erika Van Tielen, vice-olympisch kampioen Pieter Timmers en foodblogger As Cooked By Ginger. Voor het Franstalige landsgedeelte werkt men samen met hockeyspeler Simon Gougnard, influencer La Famille Chaton en foodblogger Accro au resto. Zij voorzien het programma van lekkere recepten, healthy mind tips en fun work-outs. Niet te missen dus! Inschrijven kan nog via deze link"Deze campagne past volledig binnen de visie van Remy Communication. Geen oppervlakkige promotie van het product. Maar wel verhalen die raken, gebaseerd op wat consumenten écht nodig hebben", aldus projectmanager Renee Rutten.  

Voor dit project werkten team digital en team design van Remy Communication intensief samen. Zo is er voor deze campagne niet alleen een website gelanceerd, maar is er ook hard gewerkt aan sociale-media-advertenties, banners, een printadvertentie en e-mailcampagnes. Ook het copyteam liet het beste van zichzelf zien met creatieve content. En last but not least: de straffe selectie ambassadeurs.