(update 22 januari 2016) Kristiaan Cloots, die de voorbije jaren het bedrijf FreeMobility oprichtte, laat de activiteiten van dat bedrijf nu opgaan in een nieuw medium - Starsky - dat op drie niveaus actief wordt. Starsky wordt een transmedia & storytelling platform dat via een squad Celebrity-Influencers verhalen van merken tot leven brengt en de 'engagementfactor' verhoogt. Een ‘triple layered media platform', noemt Kristiaan Cloots dat.
Met een reeks van 25 Celebrity-Influencers ('The Booming Squad') sloot Starsky een overeenkomst voor die drie ‘ lagen’. Er is de Social Highway, de Highway en de de Personal Way. Met de Social Highway biedt Starsky een netwerk van 25 'influencers' aan, goed voor meer dan 1,1 miljoen volgers op sociale media. De Highway is de voortzetting van de activiteiten van FreeMobility en laat BV's rijden met auto's waarop reclame te lezen valt. En de derde laag is de Personal Way: die BV's zijn ook inzetbaar voor het openen van winkels, het bijwonen van events enzovoort: alles tailor-made. “Er komt ook nog een vierde laag,” belooft Kristiaan Cloots: een online 'genuine starbuzz' platform.
De BV’s in kwestie zijn modellen, presentatoren, zangers en zangeressen, bloggers, acteurs en actrices. Van Kim Engelbosch, Ann Van Elsen en Joke Van de Velde (zie haar foto op Instagram) over Natalia, Gene Thomas en Sean Dhondt tot Hilde De Baerdemaeker, Eline De Munck, Veerle Dobbelaere en Marleen Merckx (en vele anderen).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]