Gratis auto's voor 25 BV's

JokeVandeVelde-Mazda-Starsky

Communication

JokeVandeVelde-Mazda-Starsky

Starsky-logo

(update 22 januari 2016) Kristiaan Cloots, die de voorbije jaren het bedrijf FreeMobility oprichtte, laat de activiteiten van dat bedrijf nu opgaan in een nieuw medium - Starsky - dat op drie niveaus actief wordt. Starsky wordt een transmedia  & storytelling platform dat via een squad Celebrity-Influencers verhalen van merken tot leven brengt en de 'engagementfactor' verhoogt. Een ‘triple layered media platform', noemt Kristiaan Cloots dat.

Met een reeks van 25 Celebrity-Influencers ('The Booming Squad') sloot Starsky een overeenkomst voor die drie ‘ lagen’. Er is de Social Highway, de Highway en de de Personal Way. Met de Social Highway biedt Starsky een netwerk van 25 'influencers' aan, goed voor meer dan 1,1 miljoen volgers op sociale media. De Highway is de voortzetting van de activiteiten van FreeMobility en laat BV's rijden met auto's waarop reclame te lezen valt. En de derde laag is de Personal Way: die BV's zijn ook inzetbaar voor het openen van winkels, het bijwonen van events enzovoort: alles tailor-made. “Er komt ook nog een vierde laag, belooft Kristiaan Cloots: een online 'genuine starbuzz' platform.

De BV’s in kwestie zijn modellen, presentatoren, zangers en zangeressen, bloggers, acteurs en actrices. Van Kim Engelbosch, Ann Van Elsen en Joke Van de Velde (zie haar foto op Instagram) over Natalia, Gene Thomas en Sean Dhondt tot Hilde De Baerdemaeker, Eline De Munck, Veerle Dobbelaere en Marleen Merckx (en vele anderen).