Marketeers worden voortdurend geconfronteerd met veranderingen waar ze keer op keer een antwoord moeten op vinden. Technologische innovaties, toenemend belang van data, consumenten die al lang niet meer gewillig volgen of geloven wat merken vertellen: er zijn genoeg changes & challenges om een marketingcarrière mee te vullen. AB wijdt er op 21 april een change seminar van een halve dag aan, waarvoor nog enkele plaatsen beschikbaar zijn.
Het thema ‘Omgaan met verandering’ staat centraal in de drie keynote speeches. Dennis Kenis van FairEtail pakt uit met een intrigerende presentatie onder de titel ‘Digitale marketing & media-aankoop: de wereld is in beta!’ Filip Lauweres van IgnitionOne vertelt hoe data en technologie Mad Men veranderen in Math Men. Filip Lemaitre van Trendwolves presenteert inzichten uit zijn nieuwe boek ‘Framily. Hoe millennials het gezin hertekenen'.
Inschrijven kan tot 7 april, maar gezien het beperkte aantal plaatsen is haast en spoed voor één keer wel goed.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]