Gratis veranderen op seminarie van AB
Marketeers worden voortdurend geconfronteerd met veranderingen waar ze keer op keer een antwoord moeten op vinden. Technologische innovaties, toenemend belang van data, consumenten die al lang niet meer gewillig volgen of geloven wat merken vertellen: er zijn genoeg changes & challenges om een marketingcarrière mee te vullen. AB wijdt er op 21 april een change seminar van een halve dag aan, waarvoor nog enkele plaatsen beschikbaar zijn.
Het thema ‘Omgaan met verandering’ staat centraal in de drie keynote speeches. Dennis Kenis van FairEtail pakt uit met een intrigerende presentatie onder de titel ‘Digitale marketing & media-aankoop: de wereld is in beta!’ Filip Lauweres van IgnitionOne vertelt hoe data en technologie Mad Men veranderen in Math Men. Filip Lemaitre van Trendwolves presenteert inzichten uit zijn nieuwe boek ‘Framily. Hoe millennials het gezin hertekenen'.
Inschrijven kan tot 7 april, maar gezien het beperkte aantal plaatsen is haast en spoed voor één keer wel goed.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]