Green Pepper en de grote woningbarometer


Op donderdag 8 oktober 2015 werd de campagne Handen af van mijn baksteen! gelanceerd, de eerste grote nationale woningbarometer die werd uitgewerkt door de Federatie van Algemene Bouwaannemers (FABA). Deze campagne werd volledig door Green Pepper Agency uitgedacht en ontwikkeld en omvat het beheer van de inhoud, het design, de integratie, het promotiemateriaal, de verspreiding met aandacht in de pers, de bannering en de aanwezigheid in de sociale media.
Deze nationale enquête gaat gepaard met een wedstrijd waarbij een kandidaat-(ver)bouwer een cheque van 5000 euro in de wacht kan proberen te slepen. De resultaten van de enquête zullen onthuld worden op de site in de vorm van een barometer die voor iedereen toegankelijk is. Zie ook hier.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]