Op donderdag 8 oktober 2015 werd de campagne Handen af van mijn baksteen! gelanceerd, de eerste grote nationale woningbarometer die werd uitgewerkt door de Federatie van Algemene Bouwaannemers (FABA). Deze campagne werd volledig door Green Pepper Agency uitgedacht en ontwikkeld en omvat het beheer van de inhoud, het design, de integratie, het promotiemateriaal, de verspreiding met aandacht in de pers, de bannering en de aanwezigheid in de sociale media.
Deze nationale enquête gaat gepaard met een wedstrijd waarbij een kandidaat-(ver)bouwer een cheque van 5000 euro in de wacht kan proberen te slepen. De resultaten van de enquête zullen onthuld worden op de site in de vorm van een barometer die voor iedereen toegankelijk is. Zie ook hier.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]