
Op donderdag 8 oktober 2015 werd de campagne Handen af van mijn baksteen! gelanceerd, de eerste grote nationale woningbarometer die werd uitgewerkt door de Federatie van Algemene Bouwaannemers (FABA). Deze campagne werd volledig door Green Pepper Agency uitgedacht en ontwikkeld en omvat het beheer van de inhoud, het design, de integratie, het promotiemateriaal, de verspreiding met aandacht in de pers, de bannering en de aanwezigheid in de sociale media.
Deze nationale enquête gaat gepaard met een wedstrijd waarbij een kandidaat-(ver)bouwer een cheque van 5000 euro in de wacht kan proberen te slepen. De resultaten van de enquête zullen onthuld worden op de site in de vorm van een barometer die voor iedereen toegankelijk is. Zie ook hier.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]