Green Pepper Agency voerde maandenlang campagne voor de Federatie van Algemene Bouwaannemers (FABA) onder het motto 'Handen af van m’n baksteen'. De campagne in kwestie introduceerde de eerste nationale woningbarometer.
De missie van Green Pepper was tweeledig. Enerzijds moest het bureau een online barometer introduceren in samenwerking met Mediabrands Belgium. Anderzijds moest het een omnichannel-communicatiestrategie uitrollen om de Belgen ertoe aan te zetten deel te nemen. Het uiteindelijke doel was om genoeg deelnemers te vinden en representatieve resultaten te boeken. Sinds de start van de campagne in oktober 2015 staat de teller op meer dan 2.000 deelnemers. De website lokte meer dan 25.000 bezoekers. Ook de vermeldingen op de sociale netwerken en in de pers gaan in stijgende lijn. FABA en Green Pepper Agency vierden de cijfers op vrijdag 26 februari naar aanleiding van het jaarlijkse Batibouw-congres - waar FABA de resultaten van de enquête presenteerde.