No meat, no nonsense. Met die propositie probeert Greenway de Belgen te overtuigen van hun vleesvervangers. Geen wereldredders of fanatieke boomknuffelaars, gewoon goed en lekker eten dat onze smaakpapillen bekoort. Om de proef op de som te nemen hebben Greenway en The Other Agency vijf Vlamingen, van jong tot oud(er), voor de camera gezet en schotelden ze hun een lekker gerecht voor de neus. Niets te zwaar, maar wel met 'een stukske vlees'. Of dat dachten ze toch. Hun reactie toen ze te horen kregen dat ze volledig vegetarisch aan het eten waren, spreekt boekdelen. De uitsluitend digitale campagne ging in de week van 17 mei live en zal de daaropvolgende weken te zien zijn op menig social media feed.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]