No meat, no nonsense. Met die propositie probeert Greenway de Belgen te overtuigen van hun vleesvervangers. Geen wereldredders of fanatieke boomknuffelaars, gewoon goed en lekker eten dat onze smaakpapillen bekoort. Om de proef op de som te nemen hebben Greenway en The Other Agency vijf Vlamingen, van jong tot oud(er), voor de camera gezet en schotelden ze hun een lekker gerecht voor de neus. Niets te zwaar, maar wel met 'een stukske vlees'. Of dat dachten ze toch. Hun reactie toen ze te horen kregen dat ze volledig vegetarisch aan het eten waren, spreekt boekdelen. De uitsluitend digitale campagne ging in de week van 17 mei live en zal de daaropvolgende weken te zien zijn op menig social media feed.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]