No meat, no nonsense. Met die propositie probeert Greenway de Belgen te overtuigen van hun vleesvervangers. Geen wereldredders of fanatieke boomknuffelaars, gewoon goed en lekker eten dat onze smaakpapillen bekoort. Om de proef op de som te nemen hebben Greenway en The Other Agency vijf Vlamingen, van jong tot oud(er), voor de camera gezet en schotelden ze hun een lekker gerecht voor de neus. Niets te zwaar, maar wel met 'een stukske vlees'. Of dat dachten ze toch. Hun reactie toen ze te horen kregen dat ze volledig vegetarisch aan het eten waren, spreekt boekdelen. De uitsluitend digitale campagne ging in de week van 17 mei live en zal de daaropvolgende weken te zien zijn op menig social media feed.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]