Gregory Ginterdaele, Antoinette Ribas en Jan Dejonghe creatieve top BBDO

News / People

BBDO Belgium heeft een waardige vervanging gevonden voor Sebastien De Valck en Arnaud PitzBBDO bevestigt zijn creatieve ambities door (vanaf november) Gregory Ginterdaele en Antoinette Ribas aan te trekken om samen met Jan Dejonghe een nieuw trio van creatief directeurs te vormen. Jan Dejonghe: “Onze visie en creatieve ambities zijn niet veranderd sinds het vertrek van Seb en Arnaud. Daarom ben ik bijzonder blij met dit nieuwe duo, team van het jaar in 2019, met een indrukwekkend Cannes- en Eurobest-palmares op mooie merken. De award-lat ligt hoog niet alleen lokaal, maar ook internationaal en blijft daar liggen. Hun passage bij Ogilvy Social Lab en de stevige ervaring daar met sociale media maakt het plaatje helemaal perfect. Dat Antoinette niet even goed kan rappen als Seb en Gregory niet even goed kan golfen als Arnaud was voor mij geen breekpunt.”

Antoinette Ribas: “Ik ben verheugd bij BBDO te beginnen waar creativiteit 100% centraal staat. Een bureau met de ambitie campagnes te maken die “de reclame” overstijgen door resoluut te kiezen om ook de wereld een beetje te veranderen en verbeteren. Een internationaal bureau met bijna uitsluitend lokale klanten biedt ook een breed creatief speelveld. Ik kan niet wachten om er in te vliegen en mijn creativiteit aan te wenden om nog  straffere en meer geëngageerde campagnes op de wereld los te laten.”

En ook Gregory Ginterdaele heeft een woordje voor ons: “Sinds jaar en dag is BBDO het bureau dat erin slaagt via creativiteit de effectiviteit te vergroten. De geïntegreerde aanpak van zo een groot bureau laat een erg brede en gevarieerde creativiteit toe. Een huis vol talent, ambitie, energie… Een kans die ik absoluut niet kon weigeren. Ik begin liever vandaag dan morgen.”