Gregory Marchandise versterkt het UBA-team

Sinds 11 juli maakt Gregory Marchandise deel uit van het UBA-team. Hij zal verantwoordelijk zijn voor het volgen van de digitale evoluties en kennisdeling hierover naar de UBA-leden en het in goede banen leiden van de geplande digitale evoluties. De functie van digital manager is een nieuwe functie die gecreëerd werd in het kader van het Strategisch Plan van UBA. De focus voor de volgende jaren ligt op een kwalitatief inhoudelijke groei en het aanbieden van 'relevante content', waarbij uiteraard de digitale kanalen optimaal zullen ingezet worden.
Gregory Marchandise studeerde communicatie en journalistiek, waarna hij zich toelegde op schrijven voor internet en multimedia. Gedurende negen jaar werkte hij als projectverantwoordelijke in het webbureau ArtWhere. Hij heeft talrijke website projecten geleid, waaronder ook mobiele toepassingen, marketing campagnes voor sociale media etc. Naast zijn passie voor het digitale houdt Gregory Marchandise van reizen, fotografie en kunst en hecht hij een groot belang aan het creatieve aspect.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


