Sinds 11 juli maakt Gregory Marchandise deel uit van het UBA-team. Hij zal verantwoordelijk zijn voor het volgen van de digitale evoluties en kennisdeling hierover naar de UBA-leden en het in goede banen leiden van de geplande digitale evoluties. De functie van digital manager is een nieuwe functie die gecreëerd werd in het kader van het Strategisch Plan van UBA. De focus voor de volgende jaren ligt op een kwalitatief inhoudelijke groei en het aanbieden van 'relevante content', waarbij uiteraard de digitale kanalen optimaal zullen ingezet worden.
Gregory Marchandise studeerde communicatie en journalistiek, waarna hij zich toelegde op schrijven voor internet en multimedia. Gedurende negen jaar werkte hij als projectverantwoordelijke in het webbureau ArtWhere. Hij heeft talrijke website projecten geleid, waaronder ook mobiele toepassingen, marketing campagnes voor sociale media etc. Naast zijn passie voor het digitale houdt Gregory Marchandise van reizen, fotografie en kunst en hecht hij een groot belang aan het creatieve aspect.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]