Gregory Vandenschrick ging op 11 juni bij RMB aan de slag als Sales Director en lid van het Executive Committee. Met zijn komst legt RMB de laatste hand aan zijn nieuwe commerciële structuur die op 3 april van start ging. Hij leidt een 22-koppig team, verdeeld over vier business units.
Met een EPHEC-diploma op zak, dat hij later nog aanvulde met een opleiding BtoB marketing aan de ICHEC, startte Gregory Vandenschrick zijn loopbaan in 2001 bij Tellma en vervolgens bij Belga. De reclamesector en de mediabureaus kent hij door en door. Hij was immers 9 jaar actief bij Groupe Rossel, achtereenvolgens als Digital Sales Manager voor Rossel Advertising, Chief Operating Officer van S2Media en Sales & Marketing Director voor Le Soir.
RMB kijkt uit naar de komst van Gregory op een cruciaal moment in de evolutie van de regie. Yves Gérard, ceo, licht toe: « De diversiteit van Gregory's professionele ervaring, zijn commerciële aanleg, degelijke marketingknowhow, marketingkwaliteiten en vaardigheid om transformaties en technologische evoluties in goede banen te leiden, zijn belangrijke troeven om de strategische visie van RMB waar te maken en onze omzet uit te breiden. »
Half juni neemt hij de leiding over de Sales-afdeling. Deze kreeg recent een grondige make-over om de dienstverlening aan de klanten, de crossmediale aanpak, de doeltreffendheid en creativiteit van onze communicatieoplossingen verder te optimaliseren. Hij zal de vier commerciële business units superviseren die aangestuurd worden door Françoise Massaux, Jean-Sébastien Delvallée, Dominique Beuken en Dimitri Lemmens.