Duurzaamheid zit al jaren in het DNA van JBC en dat mag geweten worden. Hun kleding is niet alleen family proof, maar ook planet proof. In de nieuwe campagne voor hun duurzame collecties tonen JBC en LDV United nog maar eens dat ze helemaal mee zijn met elke familie. Veel gezinnen geven hun te kleine kleding graag door aan iemand anders en de kleren van JBC, die gaan zo lang mee dat je ze kan blijven doorgeven! In de nieuwe televisiespot wordt dit op een vrolijke en dynamische manier in beeld gebracht. Op een funky upbeat nummer zien we kinderen van verschillende leeftijden hun kleding doorgeven wanneer zij eruit gegroeid zijn.
En als het doorgeven niet meer lukt, kan je jouw kleding droppen in de inzamelbox in de winkels. Zo gaat JBC voluit voor duurzaam, met kwalitatieve collecties waarin kinderen zich echt kunnen uitleven. Keer op keer weer. JBC en LDV United geloven in familiemode, gemaakt om door te geven.
Groei ook mee met JBC en LDV!
Credits
Client: JBC
Contact: Bart Claes, Hanne Dries, Cielke Vaes
Agency: LDV United
CD: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn Creation: Steffy Bertels, Lynn Laenen
Account Team: Marko Van Dyck, Florence Vercammen, Charlien De Feyter
Strategy: Frieke Trompet
Film Production Company: Red Dust
Director: Charlotte De Cort
Sound design: Studio Helsinki
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]