Groei mee met JBC en LDV

Duurzaamheid zit al jaren in het DNA van JBC en dat mag geweten worden. Hun kleding is niet alleen family proof, maar ook planet proof. In de nieuwe campagne voor hun duurzame collecties tonen JBC en LDV United nog maar eens dat ze helemaal mee zijn met elke familie. Veel gezinnen geven hun te kleine kleding graag door aan iemand anders en de kleren van JBC, die gaan zo lang mee dat je ze kan blijven doorgeven! In de nieuwe televisiespot wordt dit op een vrolijke en dynamische manier in beeld gebracht. Op een funky upbeat nummer zien we kinderen van verschillende leeftijden hun kleding doorgeven wanneer zij eruit gegroeid zijn.
En als het doorgeven niet meer lukt, kan je jouw kleding droppen in de inzamelbox in de winkels. Zo gaat JBC voluit voor duurzaam, met kwalitatieve collecties waarin kinderen zich echt kunnen uitleven. Keer op keer weer. JBC en LDV United geloven in familiemode, gemaakt om door te geven.
Groei ook mee met JBC en LDV!
Credits
Client: JBC
Contact: Bart Claes, Hanne Dries, Cielke Vaes
Agency: LDV United
CD: Dennis Vandewalle, Dries De bruyn Creation: Steffy Bertels, Lynn Laenen
Account Team: Marko Van Dyck, Florence Vercammen, Charlien De Feyter
Strategy: Frieke Trompet
Film Production Company: Red Dust
Director: Charlotte De Cort
Sound design: Studio Helsinki
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]