Voor de lancering van Keyplan for kids - een bankproduct dat ouders en grootouders in staat stelt om een investeringsplan ten behoeve van hun (klein)kind(eren) te starten - heeft Federate een campagne ontwikkeld die bulkt van gezond verstand én humor. De 'clou'? Kinderen groeien veel te snel. Hou er de meetstok maar naast! U moet dus niet te lang wachten met een beetje financiële zekerheid. Die vaststelling wordt vertaald in online video's voor Facebook, een radiocampagne, banners en printadvertenties.
Credits
Advertised brand: Keytrade Bank
Client Contact : Steven De Backer, Ilse Van Den Borre
Advertising Agency: Federate
Agency website: www.federate.eu
Creative Director: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation : Julien Scouze Riviezzo, Manoah Iannello, Sam Devriendt
Graphic Design : Aurélie Prestigiacomo
Sound Production Company : Cobra Radio Brewery
TV Production Company : Ristretto Films
Director : Benny Vandendriessche
Photographer : Antoine Melis
Banner : Cédric Fripiat
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]