Voor de lancering van Keyplan for kids - een bankproduct dat ouders en grootouders in staat stelt om een investeringsplan ten behoeve van hun (klein)kind(eren) te starten - heeft Federate een campagne ontwikkeld die bulkt van gezond verstand én humor. De 'clou'? Kinderen groeien veel te snel. Hou er de meetstok maar naast! U moet dus niet te lang wachten met een beetje financiële zekerheid. Die vaststelling wordt vertaald in online video's voor Facebook, een radiocampagne, banners en printadvertenties.
Credits
Advertised brand: Keytrade Bank
Client Contact : Steven De Backer, Ilse Van Den Borre
Advertising Agency: Federate
Agency website: www.federate.eu
Creative Director: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation : Julien Scouze Riviezzo, Manoah Iannello, Sam Devriendt
Graphic Design : Aurélie Prestigiacomo
Sound Production Company : Cobra Radio Brewery
TV Production Company : Ristretto Films
Director : Benny Vandendriessche
Photographer : Antoine Melis
Banner : Cédric Fripiat
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]