Voor de lancering van Keyplan for kids - een bankproduct dat ouders en grootouders in staat stelt om een investeringsplan ten behoeve van hun (klein)kind(eren) te starten - heeft Federate een campagne ontwikkeld die bulkt van gezond verstand én humor. De 'clou'? Kinderen groeien veel te snel. Hou er de meetstok maar naast! U moet dus niet te lang wachten met een beetje financiële zekerheid. Die vaststelling wordt vertaald in online video's voor Facebook, een radiocampagne, banners en printadvertenties.
https://vimeo.com/214185842
https://vimeo.com/214184345
Credits
Advertised brand: Keytrade Bank
Client Contact : Steven De Backer, Ilse Van Den Borre
Advertising Agency: Federate
Agency website: www.federate.eu
Creative Director: Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation : Julien Scouze Riviezzo, Manoah Iannello, Sam Devriendt
Graphic Design : Aurélie Prestigiacomo
Sound Production Company : Cobra Radio Brewery
TV Production Company : Ristretto Films
Director : Benny Vandendriessche
Photographer : Antoine Melis
Banner : Cédric Fripiat
https://vimeo.com/214185842
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]
Communication officer bij Tiense Suiker
Tiense Suikerraffinaderij is een referentie in de Belgische voedingsindustrie. Bij ons gaan traditie […]