Grohe jumpt naar Tomorrowland

Stunt Aan De Kust (1)

Crea / News

Stunt Aan De Kust (1)Grohe, producent van kranen, douches en installatiesystemen voor badkamer en keuken, is voor het tweede jaar op rij officiële partner van Tomorrowland. In het kader van dit event kreeg Strategie COM de opdracht om een 360°-campagne op poten te zetten die dit partnership in de verf zet naar hun b2b- en b2c-publiek.

Grohe Tomorrowland contestplatformGrohe Tomorrowland contestplatform

Tomorrowland brengt een magische mix van muziek, licht, mensen, culturen en kleuren. Kortom, a shower of experiences. De campagne kreeg dan ook de toepasselijke naam: Take a shower of experiences at Tomorrowland. Strategie COM lanceerde een b2c-campagne met een stunt aan de Belgische kust: Jump to Tomorrowland! Er werd een reuzedouche met hangende waterballonnen geïnstalleerd aan Surfers Paradise in Knokke. Voorbijgangers werden uitgenodigd om te springen en te prikken. In twee van de waterballonnen zat een duo-day pass voor Tomorrowland verstopt. Prikken stond niet altijd gelijk aan winnen, wel aan een verfrissende douche!

Stunt Aan De Kust (1)

De campagne voor het grote publiek kent nog een tweede luik: een online wedstrijd waarbij iedereen een foto kan opladen van een leuk watermoment. De wedstrijd loopt ondertussen twee weken en heeft nog twee weken te gaan. Aan het einde van elke week selecteert een jury de twee leukste watermomenten. De winnaars worden beloond met een duo-day pass voor Tomorrowland. Over slechts enkele weken kan iedereen plaats nemen onder de reuze ‘Flower Showers’ van GROHE op deze magische locatie!

https://www.youtube.com/watch?v=2rFVaGTcacY