'First class seats for everyone', dat is de slogan voor het intelligente douchetoilet Grohe Sensia Arena. De bijhorende campagne (van bureau Laudert) is de grootste out-of-home reclamecampagne in de geschiedenis van het merk: 19 internationale luchthavens, 15 landen, 20 miljoen bezoekers...Met de creatieve campagne 'First class seats for everyone’ richt Grohe zich tot de internationale reizigers. De Grohe Sensia Arena is een eersteklas, intelligent douchetoilet met een elegant ontwerp en een baanbrekende technologie, en dat voor een betaalbare prijs. Geen enkel ander Grohe-product won overigens al zoveel designprijzen als de Grohe Sensia Arena. De campagne is onder meer te zien in London Heathrow, Paris Charles de Gaulle, Frankfurt Airport, Amsterdam Schiphol en Brussels Airport. Het doel van Grohe is om maximale aandacht te vestigen op het douchetoilet en zichzelf te positioneren als toonaangevende leverancier en partner van retailers, showrooms en projectontwikkelaars. Daarnaast zal een Grohe XXL-truck op bepaalde luchthavens halthouden om meer gedetailleerde informatie te verstrekken. De campagne zal ook ondersteund worden door een pr-actie, sociale media-activiteiten en speciale verkoopacties.