Grote Schouderklop voor contactteams

Agenda / News

telephone photo-1557180295-76eee20ae8aaVoor de vierde keer zet het Customer Contact Forum de medewerkers van customer contact-teams in de spotlights. Op donderdag 19 september sturen medewerkers van tientallen bedrijven een digitale of echte Grote Schouderklop naar de collega's van hun customer contact-center.  Ook klanten en leveranciers kunnen zo hun waardering tonen voor de inzet van deze contactprofessionals. Zij staan voor de uitdagende job om klanten en prospecten steeds sneller en beter een klantgerichte service te geven.
Ook is er die dag het CEO-ontbijt waarop bedrijfsleiders ervaringen uitwisselen over hun customer contact-strategie. Zij komen tijdens een ontbijtsessie samen bij DHL Diegem (8h-11h) om ervaringen te delen over de groeiende rol van customer contact. De eerste editie van dit CEO-ontbijt vorig jaar viel in de smaak. Aanmelden kan via sandra.rens@ccforum.be.CCForum
In onze samenleving zoeken consumenten steeds meer interactie met merken en bedrijven. De drempel om contact op te nemen is door de hoeveelheid aan media steeds lager. Mensen reageren via telefoon, sociale media en zoeken een snelle oplossing voor hun vraag via chatbots en andere geautomatiseerde responsmedia. De snelheid waarmee consument een antwoord verwachten neemt steeds verder toe. Daardoor neemt de druk op customer contact-medewerkers steeds verder toe. Door opleiding en professionalisering wil het Customer Contact Forum de kwaliteit van deze dienstverlening steeds verder verhogen.