De Market Essentials van de GRP vullen de Media Essentials aan, met ditmaal een focus op de actoren en processen binnen de reclamemarkt.
Hoe bouwt men media-merken en hoe worden ze vermarkt? Hoe komt men tot een mediastrategie, en hoe verloopt de aankoop en het trading proces? Wat zijn de verwachtingen van de adverteerders? Hoe verloopt een mediapitch proces? In deze cyclus worden de ecosystemen binnen de reclamemarkt zorgvuldig uitgelegd. Alle actoren komen aan bod met hun rol, hun werking en hun soms tegenstrijdige belangen.
Deze lessenreeks werd ontwikkeld in samenwerking met het platform M.E.D.I.A. en wordt gedragen door professionals die met beide voeten in de praktijk staan. Ze biedt een unieke kans om de horizon open te breken en de markt beter te begrijpen.
De cursus omvat vier avondsessies op donderdag van 17u30 tot 20u30:
20.04: het standpunt van de adverteerders
04.05: media trading & pitches
18.05: de waarde van mediamerken
01.06: media strategieën in de praktijk
Op de website van de GRP vindt u meer informatie over het programma en uiteraard ook een inschrijvingsformulier.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]