GRP presenteert Market Essentials
De Market Essentials van de GRP vullen de Media Essentials aan, met ditmaal een focus op de actoren en processen binnen de reclamemarkt.
Hoe bouwt men media-merken en hoe worden ze vermarkt? Hoe komt men tot een mediastrategie, en hoe verloopt de aankoop en het trading proces? Wat zijn de verwachtingen van de adverteerders? Hoe verloopt een mediapitch proces? In deze cyclus worden de ecosystemen binnen de reclamemarkt zorgvuldig uitgelegd. Alle actoren komen aan bod met hun rol, hun werking en hun soms tegenstrijdige belangen.
Deze lessenreeks werd ontwikkeld in samenwerking met het platform M.E.D.I.A. en wordt gedragen door professionals die met beide voeten in de praktijk staan. Ze biedt een unieke kans om de horizon open te breken en de markt beter te begrijpen.
De cursus omvat vier avondsessies op donderdag van 17u30 tot 20u30:
20.04: het standpunt van de adverteerders
04.05: media trading & pitches
18.05: de waarde van mediamerken
01.06: media strategieën in de praktijk
Op de website van de GRP vindt u meer informatie over het programma en uiteraard ook een inschrijvingsformulier.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]