De Zwitserse kazen Gruyère zijn reeds drie jaar trouwe klant bij Lielens en lanceren nu een nieuwe grootste campagne voor hun Gruyère AOP. De beelden tonen de zoon van de vader kaasboer en zijn voor het eerst te zien op een aantal More o ferrall’s van Clear Channel in de week van 5 november.
Er is wellicht geen kaas bekender in de wereld dan de Gruyère. Een erkenning die bekroond werd met de beschermde oorsprongsbenaming (AOP, Appellation d’Origine Protégée) dat waarborgt dat de kwaliteitsproducten in het gebied van oorsprong geproduceerd, verwerkt en veredeld zijn. In de overvloedige groene valleien van het kanton Freiburg ligt een stadje dat meer smaak dan beelden oproept: Gruyères. Hier maakt men sinds 1115, nog steeds met een ongewijzigd recept, deze beroemde kaas met zijn eigen aroma. En het is net deze traditie die de campagnebeelden oproepen: in een wereld waar alles verandert, blijft één vaste waarde en dat is het kwaliteitsvolle en unieke van de Gruyère AOP.
Credits:
Client: Switzerland Cheese Marketing, Vincent Bresmal, Jenna Vanslambrouck
Agency: Lielens
Creative Director Frederic Pousset
Art Director: Frédéric Pousset / Yves Compère
Copywriter : Frédéric Pousset
Photography/ Retouching: Tom Swaelens
Accounts: Deborah Vandenkerckhof, Sandra Wille
Netdocument: Elodie Latorrata
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]