Guido en Boomerang versmelten tot Guidooh

guidooh_logo_4q

Communication / News

guidooh_logo_4qGuido houdt van memorabele data. Op 1 april 2015 nam Guido de regie van de Boomerang-medianetwerken over en gingen de twee een strategische alliantie aan. Deze alliantie sloot aan bij Guido's doelstelling om de jongeren- en studentendoelgroep te verruimen naar de leeftijdscategorie van 15- tot 44-jarigen. Sinds 29 februari 2016 verzamelt Guido die twee sterke mediaregies in een nieuwe entiteit onder de noemer Guidooh. De media van Guido en Boomerang worden dus voortaan uitgebaat onder één noemer: Guidooh. De nieuwe regie biedt op die manier 15 verschillende media aan die zich kunnen richten tot 16 zeer specifieke doelgroepen in meer dan 11 kanalen. De bestaande regie van Guido was al marktleider voor alle media gericht naar studenten en jongeren (print, sampling en digitaal). De nieuwe entiteit is naar eigen zeggen meteen ook marktleider van de indoormedia op de OOH-markt. Kiezen voor “een relatie die kan tellen” kan dus voortaan via www.guidooh.be.
Guidooh
Om deze nieuwe aanpak in het daglicht te zetten, organiseerde Guidooh een heuse B2B-aanwezigheid via eigen media, print & digital. De campagne is van de hand van Secondfloor.