Guidooh brengt Cards digitaal tot leven

Media / News

guidoohGuidooh lanceert deze week Scratchapp, een innovatief concept dat hun overbekende Cards digitaal tot leven brengt op de smartphone van de doelgroep. Scratchapp biedt eindeloze spel-, wedstrijd- en interactiemogelijkheden.

Wie de gratis Scratchapp downloadt, zal merken dat achter de deelnemende Cards veel meer schuilt dan statische postkaartjes. De app openen, even de smartphone boven de Card houden, en op het scherm verschijnt een digitale scratchcard. De interactieve mogelijkheden zijn eindeloos: wanneer de bovenste laag wordt weggekrast (lees: geswipet) verschijnt op maat gemaakte interactieve content in het verlengde van de boodschap op de Card. Een wedstrijd, een filmpje, een kortingbon, een spelletje... alles is mogelijk.

Om Scratchapp te lanceren, pakt Guidooh alvast uit met een spectaculaire wedstrijd. In het cards-netwerk wordt vanaf deze week een Card geplaatst met een jackpot erop. Via Scratchapp gaat de jackpot aan het rollen. Ziet de gebruiker drie vliegtuigjes? Dan volgt een wedstrijdvraag en wint hij of zij een vliegticket. Verschijnen drie horloges op de jackpot? Een andere vraag volgt en Scrachapp geeft een horloge weg. Er zijn ook verrassingen te winnen, laat de jackpot maar draaien!

Met Scratchapp verstevigt Guidooh zijn positie op de out-of-home market door resoluut in te zetten op nieuwe media en interactieve digitale convergentie. Zo biedt Guidooh de consumenten een verrassende beleving en de adverteerder ongebreidelde mogelijkheden om op een innovatieve manier te communiceren met de doelgroep. Scratchapp is gratis downloadbaar voor iOS en Android.