Gutzandglory en Beaphar strijden tegen eenzaamheid
Onder andere de coronacrisis resulteerde in een groter aantal mensen dat kampt met gevoelens van eenzaamheid. Volgens Gutzandglory en Beaphar kan een huisdier soelaas bieden. Dat is dan ook meteen het uitgangspunt van de nieuwe Beaphar-merkcampgne.
We onderschatten met z'n allen vaak de kracht van een huisdier. Een huisdier zorgt er namelijk voor dat je nooit thuiskomt in een leeg huis. En een hond, bijvoorbeeld, motiveert je zelfs om naar buiten te gaan en sociale contacten te leggen. Vooral voor ouderen kan een huisdier een echte verrijking in hun leven zijn. Met zijn nieuwste brand campaign voor Beaphar wil Gutzandglory dan ook een positieve boodschap brengen: met een trouwe metgezel aan je zijde ben je nooit alleen. En zo'n trouwe metgezel verdient uiteraard alleen het allerbeste. Daarom biedt Beaphar een breed assortiment aan kwaliteitsproducten voor huisdieren aan. De campagne werd vertaald in een online video die wordt verspreid via YouTube, Facebook, de Beaphar website ... in de volgende landen: het Verenigd Koninkrijk, België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Noorwegen, Hongarije, Polen, Tsjechië, Rusland, Oekraïne, Chili, Israel, Bulgarije en Zuid-Korea. Er werden ook verschillende setfoto's gemaakt ter ondersteuning van de campagnecommunicatie en er werd een complementair campagnebeeld gecreëerd. Dit zal o.a. worden gebruikt voor social media, advertenties en posters.
Credits
Client: Beaphar
Client Contact: Thomas Van Nielandt, Amy Hepworth, Marlies Nijmeijer
Agency: Gutzandglory
Account Team: Justine Wittoek, Flore Van Schoors
Strategy: Peter Loiseaux
Digital Strategy: Tom Vanlerberghe
CD: Kris Lenaers
Creation: Kris Lenaers, Yannick De Haes, Jelle van Garderen
Design: Lim Sijmons, Catherine Van den Meersschaut
Motion Design: Stef Deleurere
Film & Photography Production Cy: De Machine
Executive Producer: Dimitri De Wolf
Production Manager: Thomas Anthoni
Production Assistant: Nina Payrhuber
Director: Domien Huyghe
DOP: Stef Kwinten
Art Direction: Stan Maertens
Styling: Gudrun Wylleman
Offline & Online Editor: Gert Wassink
Grading: Xavier Dockx
Audio & Sound Production: De Machine
Photographer: Lieven Dirckx
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]