Gutzandglory en Beaphar strijden tegen eenzaamheid

Crea / News

Onder andere de coronacrisis resulteerde in een groter aantal mensen dat kampt met gevoelens van eenzaamheid. Volgens Gutzandglory en Beaphar kan een huisdier soelaas bieden. Dat is dan ook meteen het uitgangspunt van de nieuwe Beaphar-merkcampgne.

We onderschatten met z'n allen vaak de kracht van een huisdier. Een huisdier zorgt er namelijk voor dat je nooit thuiskomt in een leeg huis. En een hond, bijvoorbeeld, motiveert je zelfs om naar buiten te gaan en sociale contacten te leggen. Vooral voor ouderen kan een huisdier een echte verrijking in hun leven zijn. Met zijn nieuwste brand campaign voor Beaphar wil Gutzandglory dan ook een positieve boodschap brengen: met een trouwe metgezel aan je zijde ben je nooit alleen. En zo'n trouwe metgezel verdient uiteraard alleen het allerbeste. Daarom biedt Beaphar een breed assortiment aan kwaliteitsproducten voor huisdieren aan. De campagne werd vertaald in een online video die wordt verspreid via YouTube, Facebook, de Beaphar website ... in de volgende landen: het Verenigd Koninkrijk, België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Noorwegen, Hongarije, Polen, Tsjechië, Rusland, Oekraïne, Chili, Israel, Bulgarije en Zuid-Korea. Er werden ook verschillende setfoto's gemaakt ter ondersteuning van de campagnecommunicatie en er werd een complementair campagnebeeld gecreëerd. Dit zal o.a. worden gebruikt voor social media, advertenties en posters.

Credits

Client: Beaphar 

Client Contact: Thomas Van Nielandt, Amy Hepworth, Marlies Nijmeijer

Agency: Gutzandglory

Account Team: Justine Wittoek, Flore Van Schoors

Strategy: Peter Loiseaux

Digital Strategy: Tom Vanlerberghe

CD: Kris Lenaers

Creation: Kris Lenaers, Yannick De Haes, Jelle van Garderen

Design: Lim Sijmons, Catherine Van den Meersschaut

Motion Design: Stef Deleurere

Film & Photography Production Cy: De Machine

Executive Producer: Dimitri De Wolf

Production Manager: Thomas Anthoni

Production Assistant: Nina Payrhuber

Director: Domien Huyghe 

DOP: Stef Kwinten

Art Direction: Stan Maertens

Styling: Gudrun Wylleman

Offline & Online Editor: Gert Wassink

Grading: Xavier Dockx

Audio & Sound Production: De Machine

Photographer: Lieven Dirckx