Gutzandglory en Europabank blijven durf stimuleren bij professionals

Crea / News

Na de campagne voor de persoonlijke lening van twee maanden geleden, lanceren Gutzandglory en Europabank nu hun nieuwe campagne voor professionelen. Eentje waarbij ook dit keer weer een portie durf komt kijken.

Deze nieuwe B2B-campagne past binnen de hybride B2C/B2B communicatie-aanpak voor Europabank die volop focust op positiviteit. De coronacrisis maakt het leven van Belgische ondernemers niet altijd even eenvoudig, maar Europabank maakt met deze campagne voor professionelen duidelijk dat het nog steeds een luisterend oor biedt aan zij die durven. Want ‘een beetje durf’ kan ook vandaag nog je leven veranderen.

Dat geloof in vooruitgang en ondernemen wordt ook deze keer op een humoristische manier uitgedrukt. Of je nu helemaal bezeten bent van kamerplanten en daar zaakjes mee wil doen of droomt van een pizzaketen: geen professionele droom is te gek voor Europabank.

De campagne voor professionelen wordt ingezet in print (magazines en kranten), affichage (digital OOH, 20m2, 2m2), radio, instore en online video (30” en 15”).

Credits
Client: Europabank
Client Contact: Amaury Rooselaer , Katleen De Maesschalck
Agency: Gutzandglory
Account Team: Frederik De Zutter, Flore Van Schoors
Strategy: Kris Lenaers, Wolf Florizoone
CD: Kris Lenaers
Creation: Yannick De Haes, Jelle van Garderen, Gerlinde Jonckheere, Jeroen Goossens
Copy FR: Fabrice Storti
Design: Lim Sijmons, Robbe Verlinde, Catherine Van den Meersschaut
Motion Design: Stef Deleurere
Film & Photography Production Cy: De Machine
Executive Producer: Dimitri De Wolf
Production Manager: Thomas Anthoni
Production Assistant: Nina Payrhuber
Director: Ralf Demesmaeker
DOP: David Doom
Art Direction: Aaron De Keyzer
Styling: Inger Pedersen
Casting: Sien Josephine Teijsen
Offline & Online Editor: Gert Wassink
Grading: Florian Keirsse
Audio & Sound Production: Raygun
Radio Production Company: Raygun
Photographer: Lichtwaas