Gutzandglory en Europabank upgraden digitale ads

Te vaak worden display ads stiefmoederlijk behandeld. Om binnen dit moeilijke medium de bestaande ‘Uitstel’ koepelcampagne van Europabank de nodige visibiliteit te geven, ontwikkelde Gutzandglory maar liefst zes thema’s die uitgewerkt werden in animatie. Daarbij werd vertrokken vanuit de technische omgeving van de banners. Net zoals in radio en print, illustreert deze campagne de gevolgen van het uitstellen van projecten en dromen op een speelse, soms absurde manier. De campagne wordt uitgerold zowel voor professionele als particuliere kredietoplossingen en wordt ingezet in display - via Mediahuis en Rossel - en social media.
Takelwagen: https://vimeo.com/359494647
Menubord: https://vimeo.com/359494588
Lady Liberty: https://vimeo.com/359494539
Designstoel: https://vimeo.com/359494488
Drilboor: https://vimeo.com/359494429
Credits
Client: Europabank
Client contact: Amaury Rooselaer, Valerie Vancaeneghem
Agency: Gutzandglory
Account team: Nico Cornelis, Frederik De Zutter
CD: Kris Lenaers
Creation: Jelle Van Garderen, Yannick De Haes
Graphic & Motion Design: Laurens Maes
Photographer: Lieven Dirckx
Digital Production: Hello Factory
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]