Te vaak worden display ads stiefmoederlijk behandeld. Om binnen dit moeilijke medium de bestaande ‘Uitstel’ koepelcampagne van Europabank de nodige visibiliteit te geven, ontwikkelde Gutzandglory maar liefst zes thema’s die uitgewerkt werden in animatie. Daarbij werd vertrokken vanuit de technische omgeving van de banners. Net zoals in radio en print, illustreert deze campagne de gevolgen van het uitstellen van projecten en dromen op een speelse, soms absurde manier. De campagne wordt uitgerold zowel voor professionele als particuliere kredietoplossingen en wordt ingezet in display - via Mediahuis en Rossel - en social media.
Takelwagen: https://vimeo.com/359494647
Menubord: https://vimeo.com/359494588
Lady Liberty: https://vimeo.com/359494539
Designstoel: https://vimeo.com/359494488
Drilboor: https://vimeo.com/359494429
Credits
Client: Europabank
Client contact: Amaury Rooselaer, Valerie Vancaeneghem
Agency: Gutzandglory
Account team: Nico Cornelis, Frederik De Zutter
CD: Kris Lenaers
Creation: Jelle Van Garderen, Yannick De Haes
Graphic & Motion Design: Laurens Maes
Photographer: Lieven Dirckx
Digital Production: Hello Factory
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]