Gutzandglory en Europabank upgraden digitale ads

Crea / News

gutzandglory EuropabankTe vaak worden display ads stiefmoederlijk behandeld. Om binnen dit moeilijke medium de bestaande ‘Uitstel’ koepelcampagne van Europabank de nodige visibiliteit te geven, ontwikkelde Gutzandglory maar liefst zes thema’s die uitgewerkt werden in animatie. Daarbij werd vertrokken vanuit de technische omgeving van de banners. Net zoals in radio en print, illustreert deze campagne de gevolgen van het uitstellen van projecten en dromen op een speelse, soms absurde manier. De campagne wordt uitgerold zowel voor professionele als particuliere kredietoplossingen en wordt ingezet in display - via Mediahuis en Rossel - en social media.

Takelwagen: https://vimeo.com/359494647

Menubord: https://vimeo.com/359494588

Lady Liberty: https://vimeo.com/359494539

Designstoel: https://vimeo.com/359494488

Drilboor: https://vimeo.com/359494429

Credits

Client: Europabank

Client contact: Amaury Rooselaer, Valerie Vancaeneghem

Agency: Gutzandglory

Account team: Nico Cornelis, Frederik De Zutter

CD: Kris Lenaers

Creation: Jelle Van Garderen, Yannick De Haes

Graphic & Motion Design: Laurens Maes

Photographer: Lieven Dirckx

Digital Production: Hello Factory