Gutzandglory en Leen Bakker zetten zussen thuis af

Waarschuwing: wie bij Leen Bakker binnenstapt, komt gegarandeerd buiten met allerlei leuke spullen. Dat 'bewijs't de nieuwste radiocampagne van Gutzandglory voor deze woonretailer. Het bureau riep het format met de twee vrolijke zussen al in 2019 in het leven. Dus stilaan tijd voor een update. De twee zussen hebben nog steeds elk hun uitgesproken karakter: de oudste is een rationele shopper met een goede neus voor koopjes, terwijl de jongere zus een vrolijke en onbezorgde flapuit is die zich maar al te graag laat verleiden door alles wat mooi, hip en kleurrijk is.
Terwijl voorheen de zussen altijd werden opgevoerd tijdens een leuke conversatie in een winkel van Leen Bakker, vinden de dialogen nu plaats bij de zussen thuis. Door de locatie te verleggen in de conversatie, kan er nu veel meer de nadruk gelegd worden op de merkbelofte ‘Mooi wonen, slim kopen’. De nieuwe radiospots focussen telkens op één concreet sterk punt van Leen Bakker: bijvoorbeeld de collectie voor tuin en terras, het ruime aanbod voor de slaapkamer of eetkamer en de gekende sterke promodagen.
De campagne wordt ingezet in verschillende formaten op MNM, Studio Brussel, Qmusic, Joe, Nostalgie, Radio Contact, Vivacité en NRJ.
Credits
Client: Leen Bakker
Client Contact: Philip van Gelder, Noortje Wijnstok
Agency: Gutzandglory
Account Team: Frederik De Zutter, Roozbeh Ahmadi
CD: Kris Lenaers
Creatives: Gerlinde Jonckheere, Johan De Witte
Copy FR: Fabrice Storti
Radio Production Company: Raygun
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]