Gutzandglory lanceert voor PwC een recruteringscampagne, het eerste wapenfeit binnen de nieuwe samenwerking. Die moet PwC positioneren als een echte sherpa die laatstejaarsstudenten begeleidt in het vinden van een topjob. Alles vertrekt vanuit www.pwcbasecamp.be, een webplatform waar studenten heel wat informatieve maar ook entertainende en motiverende content krijgen aangeboden. Je vindt er tips & tricks, interviews, een motivational playlist en quotes-generator en one-minute advice van PwC-professionals.
De traffic naar het webplatform wordt gestuurd via targetted social media en op gang getrokken door een activatie waarbij je PwC één dag lang aan de zijde van de chairman mag besturen als “Chief Executive Student”. De campagne wordt ook geïmplementeerd via PwC Base Camp stands op jobbeurzen. Er is uiteraard een lanceringsfilmpje.
https://www.youtube.com/watch?v=UmQiSDWiqz4
En hieronder vind je de making-of van het campagnebeeld.
Credits
Client : PwC
Client Contact : Saskia Rademakers, Jordy Vanderveken, Sven Fonteyn
Agency : Gutzandglory
Account team : Barbara van Huis, Sarah Lanckman
Strategy : Peter Loiseaux
Digital Director : Dennis Snijders
Digital Project Manager : Eva Schockaert
CD : Kris Lenaers
Creatives : Tom De Vliegher, Marleen Galle, Kris Lenaers
Design : Lim Sijmons
Papercraft design : De Kwekerij
Video Production : Motionmakers
Digital Production : Mundo Digitalis