Gutzandglory recruteert voor PwC

De Kwekerij_PWC_BaseCamp_FINAAL_flat_LR (1)

Crea / Making-of

De Kwekerij_PWC_BaseCamp_FINAAL_flat_LR (1)Gutzandglory lanceert voor PwC een recruteringscampagne, het eerste wapenfeit binnen de nieuwe samenwerking. Die moet PwC positioneren als een echte sherpa die laatstejaarsstudenten begeleidt in het vinden van een topjob. Alles vertrekt vanuit www.pwcbasecamp.be, een webplatform waar studenten heel wat informatieve maar ook entertainende en motiverende content krijgen aangeboden. Je vindt er tips & tricks, interviews, een motivational playlist en quotes-generator en one-minute advice van PwC-professionals.

De traffic naar het webplatform wordt gestuurd via targetted social media en op gang getrokken door een activatie waarbij je PwC één dag lang aan de zijde van de chairman mag besturen als “Chief Executive Student”. De campagne wordt ook geïmplementeerd via PwC Base Camp stands op jobbeurzen. Er is uiteraard een lanceringsfilmpje.

https://www.youtube.com/watch?v=UmQiSDWiqz4

En hieronder vind je de making-of van het campagnebeeld.

Credits

Client : PwC

Client Contact : Saskia Rademakers, Jordy Vanderveken, Sven Fonteyn

Agency : Gutzandglory

Account team : Barbara van Huis, Sarah Lanckman

Strategy : Peter Loiseaux

Digital Director : Dennis Snijders

Digital Project Manager : Eva Schockaert

CD : Kris Lenaers

Creatives : Tom De Vliegher, Marleen Galle, Kris Lenaers

Design : Lim Sijmons

Papercraft design : De Kwekerij

Video Production : Motionmakers

Digital Production : Mundo Digitalis