Gutzandglory lanceerde voor Profile Tyrecenter - de comfortabele en servicegerichte bandencentrale - een opvallende imagocampagne waarin het fenomeen ‘uitstelgedrag’ op een grappige manier wordt geïllusteerd. Via een reeks radiospots, 20m2-affiches, online media en instore posters wordt de automobilisten duidelijk gemaakt dat een bezoekje aan de bandencentrale niet langer behoort tot de lijst van dingen die je uitstelt. Want bij Profile Tyrecenter ga je nu met veel plezier langs.
Beluister hier de 3 radiospots.
Credits
Client: Profile Tyrecenter
Client Contact: Yannis Vermeulen, Jean-Louis Weemaes
Agency: Gutzandglory
Account: Nico Cornelis
Digital Director: Dennis Snijders
CD: Kris Lenaers
Creatives: Tom De Vliegher, Usman Abdul
Design: Lim Sijmons, David Libeert
Radio Production Company: Raygun
Photographer: Kris Van Beek
Retouching: FISK-imaging
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]