Gutzandglory stelt niets uit voor Profile Tyrecenter

Gutz-Profile

Crea / News

Gutz-ProfileGutzandglory lanceerde voor Profile Tyrecenter - de comfortabele en servicegerichte bandencentrale - een opvallende imagocampagne waarin het fenomeen ‘uitstelgedrag’ op een grappige manier wordt geïllusteerd. Via een reeks radiospots, 20m2-affiches, online media en instore posters wordt de automobilisten duidelijk gemaakt dat een bezoekje aan de bandencentrale niet langer behoort tot de lijst van dingen die je uitstelt. Want bij Profile Tyrecenter ga je nu met veel plezier langs.

Profile-Campagne_20m2_NL1[2]

Beluister hier de 3 radiospots.

 

Credits

Client: Profile Tyrecenter

Client Contact: Yannis Vermeulen, Jean-Louis Weemaes

Agency: Gutzandglory

Account: Nico Cornelis

Digital Director: Dennis Snijders

CD: Kris Lenaers

Creatives: Tom De Vliegher, Usman Abdul

Design: Lim Sijmons, David Libeert

Radio Production Company: Raygun

Photographer: Kris Van Beek

Retouching: FISK-imaging